sobota, 17 sierpnia 2019

- / -

Ojcze Nasz, któryś jest w niebie
- tak mi się chce dziś do Ciebie...-
Święć się imię Twoje, przyjdź królestwo Twoje
- że się z Twym progiem minę naprawdę się boję -
Bądź wola Twoja...
- choć zwykle wolę, gdy moja -
... jako w niebie tak i na ziemi
- spójrz na mnie łaskawiej, może coś się zmieni? - 
Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj
- wiesz, że moja sąsiadka głodziła synka, Krzysia? -
I odpuść nam nasze winy...
- nie, my nie zapomnimy... - 
... jako i my odpuszczamy naszym winowajcom
- mordercom, donosicielom, oprawcom, katom, zdrajcom?!? -
I nie wódź nas na pokuszenie...
- sami tam dotrzeć umiemy przez bezradność, cierpienie -
... ale nas zbaw ode złego.
- serdecznym mi bądź kolegą
i podaj rękę na zgodę
gdy spojrzeć Ci w oczy nie mogę...
Słyszysz czasami mój lament?
Tak, wiem, jeszcze amen...-
Amen.


am

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz