sobota, 16 lutego 2013

Mojej babci

(z konkursu fb: Wiersz o miłości szczęśliwej; inspiracją miało być użyte w konkursie zdjęcie)

Spytałam kiedyś babcię
co kochać oznacza
czy miłość potrwa wiecznie
czy ciągle powraca?

W jej oczach ciepły uśmiech
zwiastował już odpowiedź:
„Miłość jest siłą życia,
wkrótce się sama dowiesz.

Kochałam tylko raz jeden
za to po siły kres
człowieka który odszedł
a przecież nadal jest

Przez lat czterdzieści jeden
każdej nocy i dnia..
I choć nas śmierć rozdarła
ta miłość nadal trwa!

Przychodzi do mnie we śnie
całuje, tuli wciąż
i nadal na mnie czeka
najlepszy w świecie mąż...”

Choć życie jest podróżą
która przez chwilę trwa
to miłość nie przeminie
gdy biją serca dwa

Choćby odjechał pociąg
minęły setki dni
na peronie miłości
przetrwamy wieczni my..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz